Näin teet tilauksen

Tuotteen siirtäminen ostoskoriin
Löydettyäsi haluamasi tuotteen, valitse tuotesivulla tuotemäärä ja tee muut tarvittavat valinnat (esim. väri ja malli). Tehtyäsi valinnat paina “Lisää ostoskoriin”. Sivu ilmoittaa “Tuote on siirretty ostoskoriin”.

Ostoskori
Kun haluat siirtyä ostamaan, paina sivun oikeassa yläkulmassa olevaa “Ostoskori”-painiketta. Näet ostoskorin sisällön ja voit vielä muokata sitä. Voit esimerkiksi siirtää tuotteita muistilistaan ja muuttaa tuotteiden lukumäärää. Ostoskorissa näet tilauksesi loppusumman mahdollisten alennuksien jälkeen. Ostoskorissa voit myös aktivoida mahdollisen kampanjakoodin.

Ostaminen
Ostamisessa on neljä vaihetta, jotka näytetään sivun yläreunassa .
Ostotapahtuman vaiheet ovat tilaajatiedot ja toimitus, maksutavan valinta, yhteenveto ja tilausvahvistus.

1. Tilaajatiedot ja toimitustapa
Tässä vaiheessa valitset, teetkö tilauksen kirjautuneena vai ilman kirjautumista sekä ilmoitat tilaajan tiedot.
Valitse haluamasi toimitustapa. Sivulla näytetään tilaajatiedot, toimitusosoite ja toimitustapa. Voit muuttaa tilauksesi sisältöä palaamalla ostoskoriin tai verkkokauppaan valitsemaan tuotteita.
Jos tilaus on kunnossa, klikkaa Seuraava.

Tilaajatiedot esitäytettynä
Jos olet jo aiemmin luonut verkkotunnukset verkkokauppaamme kirjaudu sisään palveluun, niin nimi- ja yhteystietosi haetaan valmiiksi tilaukseen Tilaajatiedot-sivulle. Halutessasi voit valita tai antaa tilaajatiedoista poikkeavan toimitusosoitteen Muu toimitusosoite kohdassa.

Uusi asiakas
Jos olet uusi asiakas tai sinulla ei ole palvelun verkkotunnuksia, sinulta pyydetään Tilaajatiedot-sivulla nimi ja osoite pakollisina tietoina. Anna viralliset nimi- ja yhteystiedot ilman lyhenteitä.

Puhelinnumerot
Puhelin päivisin on pakollinen tieto, jos haluat tuotteet kotiinkannettuina. Kotiinkuljetuksen tarkempi ajankohta sovitaan puhelimitse. Antamalla matkapuhelinnumerosi saat tekstiviestin postiin toimitettavan tilauksen saapumisesta.

Asiakasnumero
Anna asiakasnumerosi 7-numeroisena ja merkitse mukaan etunollat. Asiakasnumero ei ole pakollinen tieto.
Jos et ole luonut palveluun verkkotunnuksia tai et ole ostanut aiemmin verkkokaupastamme sinulla ei ole asiakasnumeroa.
Jos olet tehnyt aiemminkin tilauksia BonCon Oy:n verkkokaupasta ilman verkkotunnuksia, sinulla on asiakasnumero, jonka voit antaa Asiakasnumero-kenttään. Asiakasnumero löytyy aiemman tilauksesi tilausvahvistuksesta.

Muut tilaajatiedot
Antamalla sähköpostiosoitteesi saat tilausvahvistuksen myös sähköpostiisi. Sähköpostiosoitetta ei käytetä markkinointiin, ellet ole erikseen tilannut sähköpostitiedotteitamme.
Jos haluat tilata kotiosoitteestasi poikkeavaan toimitusosoitteeseen, anna osoite Muu toimitusosoite kohdassa.
Jos et ole kirjautunut palveluun verkkotunnuksien avulla, sinun on hyväksyttävä käyttäjäsopimus.

Toimitustapa
Jos tilauksesi sisältää tuotteita, jotka on mahdollista toimittaa postiin tai kotiin, voit valita myös toimitustavan Tilaajatiedot-sivulla.

2. Maksutavan valinta
Voit maksaa ostoksesi postiennakolla, luottokortilla tai verkkopankin kautta.
Mikäli jokin maksutapa ei ole käytössä, esimerkiksi enakkotilauksissa tai toimitustavasta johtuen, se näkyy sivulla harmaana. Maksutapa-sivulla hyväksyt tilauksen. Tämän jälkeen et enää voi muuttaa maksutapaa. Jos maksat verkkopankissa, muista palata takaisin BonCon Oy:n verkkokauppaan.

3. Yhteenveto Yhteenveto-sivulla näet kaikki tilauksen oleelliset tiedot: tuotteet, hinnat, toimitustavan, toimitusosoitteen ja tilauksen lopullisen summan.

4. Tilausvahvistus
Tilausvahvistus on tosite tekemästäsi tilauksesta ja varmistaa, että tilauksesi on vastaanotettu. Tilausvahvistuksesta näet tilauksen sisällön, hinnat, toimitustavan jne. Jos olet antanut sähköpostiosoitteesi, tilausvahvistus lähetetään sähköpostiisi. Ilman verkkotunnuksia tehtyihin tilauksiin ei voi tehdä muutoksia eikä niitä voi perua verkkokaupassamme. Mikäli tilaus ei ole ehtinyt lähetä varastoltamme eteenpäin voi asiakaspalvelumme perua tilauksen.
Rekisteröitynyt asiakas, joka on tehnyt tilauksen tunnuksilla sisäänkirjautuneena, voi peruuttaa tilauksen myös Omat tiedot -sivujen kautta Tilaushistoriasta. Tilauksen peruuttaminen täytyy tehdä samana päivänä kello 20:00 mennessä. Tilauksen hyväksymisen jälkeen saat tilausvahvistuksen. Tilausvahvistus-sivulta et voi enää palata taaksepäin muuttamaan tilaustasi. Verkkopankissa maksettuja tilauksia ei voi peruuttaa tai muuttaa jälkikäteen.
Jos muutat tilaustasi, saat uuden tilausvahvistuksen, joka korvaa alkuperäisen.
Jos käytössäsi on Gmail-sähköposti etkä ole saanut tilausvahvistusta, tarkista Roskaposti -kansio (Spam) Jos Tilausvahvistus löytyy roskapostista, avaa viesti ja valitse toiminto “Ei roskaposti” (Not spam). Tällöin viesti siirtyy Saapuneet -kansioon (Inbox)